- Menu podmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Zapytania ofertowe
- Zapytanie ofertowe na sprzątanie lipiec-grudzień 2023
Zapytanie ofertowe na sprzątanie lipiec-grudzień 2023
Załącznik nr 5 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto w Środowiskowym Domu Samopomocy „Promyczek”
Kędzierzyn-Koźle, 22.05.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Środowiskowy Dom Samopomocy „Promyczek” (ŚDS „Promyczek”) informuje o wszczęciu postępowania na zamówienie publiczne z uwzględnieniem poniższych wymagań:
1. Przedmiot zamówienia:
Sprzątanie pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy „Promyczek” o powierzchni 1 119,29 m2 (parter 536,59 m2 oraz pierwsze piętro 582,70 m2) z wykorzystaniem własnych środków czystości, papieru ręcznikowego, toaletowego, worków jednorazowego użytku oraz płynów do dezynfekcji w związku obowiązującym stanem zagrożenia epidemicznego. W obiekcie wymagane będzie kilka razy dziennie dezynfekowanie sprzętu rehabilitacyjnego miękkiego, klamek, poręczy, pomieszczeń i toalet – zgodnie z przepisami wewnętrznymi. W obiekcie znajdują się: pomieszczenie do wypieku ceramiki, sala ceramiki, sala witrażu, pomieszczenie na piec do wypalania szkła, sala techniczna, szatnie damska i męska, sala seniora (artystyczna), pomieszczenie socjalne, kuchnia treningowa, 13 toalet ( w których znajdują się dozowniki do mydła, papieru toaletowego, ręczników i płynu dezynfekcyjnego do rąk), jadalnia, biuro dyrektora, biuro, archiwum, korytarze, przedsionki, magazyn, sala do rehabilitacji indywidualnej, siłownia, sala komputerowa (poligrafia),sala teatralno – plastyczna, sala relaksacyjna, pomieszczenie gospodarcze, garderoba, gabinet logopedy, pokój kierowników, hydroterapia, fizykoterapia, pokój psychologiczno-pedagogiczny, klatka schodowa oraz winda.
2. Warunki wymagane od Wykonawców (jeżeli dotyczą):
Referencje, pracownik/pracownicy - dostępny od godz. 7:00-15:00, w godzinach pracy ŚDS „Promyczek”
3. Termin realizacji zamówienia: lipiec 2023 – grudzień 2023 r.
4. Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena: 40%
Jakość wykonywanych usług: 30%
Terminowość wykonywanych usług: 20%
Warunki rękojmi: 10%
5. Osoba z ŚDS „Promyczek” uprawniona do kontaktu:
Pani: Anna Brągiel
Pani: Aurelia Henzel-Binek
Email: biuro@promyczek-dom.pl
tel: 77 403 38 59(od godz. 7:00 do godz. 15:00)
6. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 22 czerwca 2023 r. godz: 15:00
7. Ofertę można*
a. Przesłać pocztą/kurierem na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy „Promyczek” ul. Piotra Skargi 11, 47-224 Kędzierzyn – Koźle z dopiskiem (wskazać nazwę zamówienia, osobę uprawnioną do kontaktu)
b. Przesłać emailem na adres: biuro@promyczek-dom.pl
8. Załączniki: Wzór oferty Wykonawcy.
Zamawiający informuje, że postępowanie o zamówienie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień do 130.000 złotych netto dostępnego w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: https://bip.promyczek-dom.pl
Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny ofert. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania ŚDS „Promyczek” do zawarcia umowy.
Dyrektor
Środowiskowego Domu Samopomocy „Promyczek”
mgr Anna Brągiel
W Z Ó R O F E R T A
…………………………….
/Wykonawca/
Środowiskowy Dom Samopomocy
„Promyczek”
ul. Piotra Skargi 11,
47-224 Kędzierzyn – Koźle
My, niżej podpisani ………………………………………………………….………………………………………..
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………..……………………………….……………………………………………………………………………………………………...
W odpowiedzi na przekazane Zapytanie Ofertowe dotyczące:
……………………..………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...………
Składamy niniejszą ofertę:
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami Zapytania Ofertowego i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń. Oferujemy realizację zamówienia zgodnie z Zapytaniem Ofertowym za cenę ……………………………………………………………………………………………… zł
(słownie:…………………..……………......……………………………………………… zł)
w tym ………………………………………..zł – podatek VAT ………………..%
Zobowiązujemy się wykonać zamówienie w terminie: ……………………………...…………………
Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres …………………...……………………..dni
Ofertę składamy na ……………….. ponumerowanych stronach.
Załączniki:
1. ……………………………………………..
2. ……………………………………………..
3. ……………………………………………..
………….……………………………….. dn. ………………………..……
……..………………………………………………………..
(podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
Wybór oferty
Załącznik nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto w Środowiskowym Domu Samopomocy „Promyczek”
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia
którego wartość jest większa od kwoty 50 000,00 zł netto,
ale mniejsza od kwoty 130 000,00 zł netto
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Sprzątanie pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy „Promyczek” o powierzchni 1 119,29 m2 (parter 536,59 m2 oraz pierwsze piętro 582,70 m2) z wykorzystaniem własnych środków czystości, papieru ręcznikowego, toaletowego, worków jednorazowego użytku oraz płynów do dezynfekcji w związku obowiązującym stanem zagrożenia epidemicznego. W obiekcie wymagane będzie kilka razy dziennie dezynfekowanie sprzętu rehabilitacyjnego miękkiego, klamek, poręczy, pomieszczeń i toalet – zgodnie z przepisami wewnętrznymi. W obiekcie znajdują się: pomieszczenie do wypieku ceramiki, sala ceramiki, sala witrażu, pomieszczenie na piec do wypalania szkła, sala techniczna, szatnie damska i męska, sala seniora (artystyczna), pomieszczenie socjalne, kuchnia treningowa, 13 toalet ( w których znajdują się dozowniki do mydła, papieru toaletowego, ręczników i płynu dezynfekcyjnego do rąk), jadalnia, biuro dyrektora, biuro, archiwum, korytarze, przedsionki, magazyn, sala do rehabilitacji indywidualnej, siłownia, sala komputerowa (poligrafia), sala teatralno – plastyczna, sala relaksacyjna, pomieszczenie gospodarcze, garderoba, gabinet logopedy, pokój kierowników, hydroterapia, fizykoterapia, pokój psychologiczno-pedagogiczny, klatka schodowa oraz winda.
2. Kryteria wyboru:
- 40 % - najniższa cena / koszt
- 30 % - jakość wykonywanych usług
- 20 % terminowość wykonywanych usług
- 10 % - warunki rękojmi
3. Termin realizacji / wykonania zamówienia: 01.07.2023r. – 31.12.2023r.
4. Wartości zamówienia oszacowano w dniu 22.05.2023r. na kwotę netto 33 940,00 zł.
5. Nazwisko i imię osoby, która ustaliła wartość zamówienia: Aurelia Henzel-Binek
6. Informację dotyczącą ceny i innych kryteriów wyboru oferty uzyskano od:
Zestawienie ofert:
L.p. Nazwa i adres wykonawcy Cena i inne kryteria Oferowana cena brutto
1. MICROS SECURITY DAWID CEGLARSKI Ul. Chmielna 2/31 00-020 Warszawa 70 % 39.600,00 zł
2. P.H.U. PROMYCZEK Ul. Ochabska 90 43-430 Skoczów 60 % 50.110,20 zł
3. F.U. M.A.D. Service Jamielnik Kolonia 11A 21-450 Stoczek Łukowski 70 % 53.652,60 zł
4. ABC-Service Sp. Z o.o. Ul. Bolesławiecka 15 53-614 Wrocław 80 % 52.228,26 zł
5. VACO PURE Sp. z o.o. Ul. Dąbrowskiego 44 50-457 Wrocław 90 % 47.527,20 zł
7. Wybór najkorzystniejszej oferty: Spośród nadesłanych ofert wybrano firmę VACO PURE Sp. z o.o.
8. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej : Wyboru dokonano na podstawie oceny końcowej wynikającej ze spełnienia przez wykonawcę kryteriów przyjętych w zamówieniu.
9. Protokół sporządził / a : Aurelia Henzel-Binek
10. Data sporządzenia protokołu: 26.06.2023r.
Zatwierdzam do realizacji
Anna Brągiel
Dyrektor ŚDS „Promyczek”
20230626_132733.jpeg (449,37KB)
20230626_132717.jpeg (379,15KB)