- Menu podmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Zapytania ofertowe
- Protokół z wyboru cateringu
Protokół z wyboru cateringu
Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej 30.000 Euro w Środowiskowym
Domu Samopomocy „Promyczek”
z dnia 1 lipca 2014 r.
PROTOKÓŁ Z WYBORU WYKONAWCY
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy „Promyczek” mieszczącego się w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piotra Skargi 11, tj:
- produkcja, porcjowanie oraz dostawa posiłków do siedziby Zamawiającego z zapewnieniem właściwej jakości zdrowotnej dostarczanych posiłków, w tym przestrzegania:
- przepisów o stanie zdrowia osób biorących udział w ich przygotowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami o warunkach zdrowotnych, żywności i żywienia, w tym z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. tj. z 2010 r. Nr 136 poz. 914, ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych do niej zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej dostarczanych posiłków,
b) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez: przygotowywanie, porcjowanie, transport obiadu (zupa lub drugie danie naprzemiennie) dla 40 – 45 osób dziennie. Dostarczanie posiłków poporcjowanych w naczyniach jednorazowego użytku (pojemniki obiadowe termoizolacyjne, pojemniki na zupę termoizolacyjne, sztućce) i odbieranie odpadów.
c) Dodatkowe warunki:
- Liczba zamawianych posiłków będzie składana przez Zamawiającego pocztą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail, liczba zamawianych posiłków będzie wynikać z liczby obecnych uczestników ośrodka w danym dniu
- Wykonawca dostarcza posiłki do Zamawiającego raz dziennie, przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku): obiad – godz. 13.00.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia jadłospisu na okres 5 dni i przekazania go Zamawiającemu pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail.
- Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i dostarczania posiłków na własny koszt oraz własnym transportem dopuszczonym do użytku przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach termoizolacyjnych (termobox) gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków (zupy 75°C, II danie 63°C, napoje gorące 80°C; sałatki i surówki 4°C) W przypadku zaistniałych nieprawidłowości Zamawiający bezzwłocznie informuje o tym fakcie Wykonawcę
- Zamawiający oczekuje od Wykonawcy, iż koszt przygotowania, porcjowania i transportu posiłków dla uczestników wkalkulowany będzie w cenę dziennej stawki żywieniowej
- Zamawiający zobowiązuje się do poniesienia pełnej odpowiedzialności wynikającej z przepisów prawa w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zatrucia pokarmowego powstałego w wyniku świadczonej przez Wykonawcę usługi.
-Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia przed rozpoczęciem usługi następujących dokumentów: • decyzji o zatwierdzeniu zakładu w zakresie produkcji i sprzedaży do konsumpcji posiłków w ramach cateringu do innych zakładów wydanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego • decyzji o zatwierdzeniu środka transportu służącego do przewozu posiłków wydanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
- Zleceniobiorca odpowiada za wszelkie działania i zaniechania osób, z których pomocą wykonuje przedmiot umowy, jak również osób, którym wykonanie przedmiotu umowy powierza jak i za własne działanie lub zaniechanie
-Zleceniodawca nie dopuszcza możliwości realizacji przedmiotu umowy w całości lub części osobom trzecim.
2. Kryteria wyboru:
- 50 % - najniższa cena/koszt
- 20% - jakość wykonywanych usług
- 20 % - terminowość wykonywanych usług
- 10 % - warunki rękojmi
3. Podstawa ustalenia szacunkowej wartości:
Wysokość wydatków poniesionych na catering dla uczestników w ŚDS „Promyczek” w roku 2020.
4. Szacunkowa wartość zamówienia (PLN) [za okres 12 miesięcy]:
Netto: 146 059,20 zł
Brutto: 158 760,00 zł
5. Zestawienie ofert:
Nr oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena zamówienia w PLN Netto Brutto |
Cena zamówienia w EURO Netto Brutto |
VAT w PLN |
Kryterium - cena |
Kryterium – inne |
Ocena końcowa w oparciu o wszystkie kryteria |
1 |
Restauracja pod Słońcem, ul. Pamięci Sybiraków 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
|
135 626,40 147 420,00 |
31 767,83 34 530,25 |
11 793,60 |
30% |
50% |
80% |
2 |
Restauracja Solidaris, ul. Waryńskiego 5, 47-223 Kędzierzyn-Koźle
|
93 895,20 102 060,00 |
21 993,11 23 905,56 |
8 164,80 |
50% |
50% |
100% |
3 |
Restauracja Ogrodowa, ul. Gliwicka 1, 47-224 Kędzierzyn-Koźle
|
146 059,20 158 760,00 |
34 211,51 37 186,42 |
12 700,80 |
30% |
50% |
80% |
6. Osoba ustalająca szacunkową wartość zamówienia:
Paulina Bąk – Główny księgowy ŚDS „Promyczek” w Kędzierzynie – Koźlu
7. Data ustalenia szacunkowej wartości listopad 2020 r.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty – z pośród dostarczonych ofert wybrano restaurację:
Restauracja Solidaris, ul. Waryńskiego 5, 47-223 Kędzierzyn-Koźle
Wyboru dokonano na podstawie oceny końcowej wynikającej ze spełnienia przez wykonawców kryteriów przyjętych w zamówieniu.
………………………………………………...…….… ………………………………………………...…….…
(data i podpis osoby sporządzającej formularz) (data i podpis dyrektora)
Załącznik do protokołu z wyboru wykonawcy do zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy „Promyczek” mieszczącego się w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piotra Skargi 11, tj:
- produkcja, porcjowanie oraz dostawa posiłków do siedziby Zamawiającego z zapewnieniem właściwej jakości zdrowotnej dostarczanych posiłków, w tym przestrzegania:
- przepisów o stanie zdrowia osób biorących udział w ich przygotowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami o warunkach zdrowotnych, żywności i żywienia, w tym z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. tj. z 2010 r. Nr 136 poz. 914, ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych do niej zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej dostarczanych posiłków,
b) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez: przygotowywanie, porcjowanie, transport obiadu (zupa lub drugie danie naprzemiennie) dla 40 – 45 osób dziennie. Dostarczanie posiłków poporcjowanych w naczyniach jednorazowego użytku (pojemniki obiadowe termoizolacyjne, pojemniki na zupę termoizolacyjne, sztućce) i odbieranie odpadów.
c) Dodatkowe warunki:
- Liczba zamawianych posiłków będzie składana przez Zamawiającego pocztą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail, liczba zamawianych posiłków będzie wynikać z liczby obecnych uczestników ośrodka w danym dniu
- Wykonawca dostarcza posiłki do Zamawiającego raz dziennie, przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku): obiad – godz. 13.00.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia jadłospisu na okres 5 dni i przekazania go Zamawiającemu pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail.
- Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i dostarczania posiłków na własny koszt oraz własnym transportem dopuszczonym do użytku przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach termoizolacyjnych (termobox) gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków (zupy 75°C, II danie 63°C, napoje gorące 80°C; sałatki i surówki 4°C) W przypadku zaistniałych nieprawidłowości Zamawiający bezzwłocznie informuje o tym fakcie Wykonawcę
- Zamawiający oczekuje od Wykonawcy, iż koszt przygotowania, porcjowania i transportu posiłków dla uczestników wkalkulowany będzie w cenę dziennej stawki żywieniowej
- Zamawiający zobowiązuje się do poniesienia pełnej odpowiedzialności wynikającej z przepisów prawa w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zatrucia pokarmowego powstałego w wyniku świadczonej przez Wykonawcę usługi.
-Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia przed rozpoczęciem usługi następujących dokumentów: • decyzji o zatwierdzeniu zakładu w zakresie produkcji i sprzedaży do konsumpcji posiłków w ramach cateringu do innych zakładów wydanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego • decyzji o zatwierdzeniu środka transportu służącego do przewozu posiłków wydanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
- Zleceniobiorca odpowiada za wszelkie działania i zaniechania osób, z których pomocą wykonuje przedmiot umowy, jak również osób, którym wykonanie przedmiotu umowy powierza jak i za własne działanie lub zaniechanie
-Zleceniodawca nie dopuszcza możliwości realizacji przedmiotu umowy w całości lub części osobom trzecim.
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 EURO w ŚDS „Promyczek” wystosowano zapytania ofertowe do sześciu firm. W dniu 02 listopada 2020 r. zamieszczono ogłoszenie na tablicy ogłoszeń w ŚDS „Promyczek” oraz na stronie podmiotowej www:promyczek-dom.pl Ofertę terminowo do 02 grudnia 2020 r. godz. 15:00 złożyły trzy firmy:
- Restauracja pod Słońcem, ul. PamięciSybiraków 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
- Restauracja Solidaris, ul. Waryńskiego 5, 47-223 Kędzierzyn-Koźle
- Restauracja Ogrodowa, ul. Gliwicka 1, 47-224 Kędzierzyn-Koźle
Dokonano zestawienia i oceny kryteriów oferty, zgodnie z § 3 ust. 5 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 EURO w ŚDS „Promyczek”, co prezentuje poniższa tabela:
Kryterium |
Nazwa firmy |
|||
Pod Słońcem |
Solidaris |
Ogrodowa |
|
|
Najniższa cena – 50 % |
30 % |
50% |
30% |
|
Jakość wykonywanych usług – 20 % |
20 % |
20 % |
20 % |
|
Terminowość wykonywanych usług – 20 % |
20 % |
20 % |
20 % |
|
Warunki rękojmi – 10 % |
10 % |
10 % |
10 % |
|
OCENA KOŃCOWA |
80 % |
100% |
80% |
|
- Na podstawie dokonanej oceny wnioskuję o udzielenie zamówienia firmie:
Restauracja Solidaris, ul. Waryńskiego 5, 47-223 Kędzierzyn-Koźle
Kędzierzyn – Koźle, dnia 03 grudnia 2020 r.